Visaton

Sú BIO potraviny naozaj zdravšie? Je kombinovanie striebra a zlata naozaj zakázané? V našom magazíne vám ponúkame overené fakty to všetkých oblastí.

Prenájom nehnuteľnosti je drahý, virtuálne sídlo vás vyjde lacnejšie

Každá činnosť má svoj začiatok, ktorý je mnohokrát ťažký a zložitý, no po úspešnom rozbehu môže nasledovať sľubné pokračovanie. Takéto pocity majú aj ľudia, ktorí sa rozhodli začať s podnikaním a chcú si založiť spoločnosť s ručením obmedzeným. Musia si však uvedomiť, že pred tým, ako začne firma vykazovať činnosť a zarábať, treba splniť všetky náležitosti spojené s vytvorením novej firmy.

Pracovať s počítačom je možné kdekoľvek

Nie všetky podnikateľské činnosti si vyžadujú prítomnosť majiteľa či konateľa v kamennej kancelárii niekoľko hodín denne, a práve pre tých je vhodné myslieť na to už pri zakladaní spoločnosti. Najčastejším sídlom firmy býva adresa kamennej prevádzky, teda kancelárie alebo priestoru v nejakej nehnuteľnosti, ale ak vykonávate činnosť, ktorá si nevyžaduje vašu prítomnosť v kancelárii, tak je pre vás vhodnejšie virtuálne sídlo vybrať si virtuálne sídlo firmy. Najdôležitejším „za“ je fakt, že takto dokážete ušetriť množstvo finančných prostriedkov na prenájme, ktoré sa vám určite hodia na podstatnejšie veci.

Pri výbere virtuálneho sídla sa môžete rozhodnúť, v ktorom meste bude zapísané, v Bratislave je prenájom sídla s viazanosťou na jeden rok spoplatnený 17,-eurami na mesiac, v Púchove je to 12,-eur. Pri 2-ročnej viazanosti je to 9,-eur v Púchove a 12,-eur v Bratislave. V ponuke je aj možnosť zriadenia poštovej schránky a preberanie pošty, to je zahrnuté v cene, za následné preposielanie emailov a skenovanie zaplatíte rovnako 9,-eur v Bratislave aj v Púchove. Pri zriaďovaní virtuálneho sídla sa nemusíte obávať nelegálnosti, pretože je možné zapísať ho aj do OR.

Normy a zákony treba dodržiavať

Po zhrnutí všetkých pre a proti sa dostaneme k prevažne kladným hodnoteniam, pretože tento spôsob je trendom v súčasnosti a využíva ho mnoho začínajúcich podnikateľov hlavne z dôvodu možnosti napojenia na informačné technológie, ktoré momentálne hýbu svetom a bez ich pomoci sa nezaobíde už takmer nikto. Druhým faktorom sú ušetrené financie za zbytočné prevádzkovanie málo využívanej kancelárie, ktoré sa určite viac zídu pri investovaní do rozvoja firmy.